lauantai 28. tammikuuta 2012

Tempauksen kohokohtako ?

Elikkäs, eilen oltiin koulun jälkeen Imatrankosken kävelykadulla kampanjoimassa 13:30-16:00 ! Hauskaa oli mutta aikas pirkuleen kylmä! Mukavasti tuli ihmiset kyselemään että miksi Pekka, miksei Sauli. Moni myös ilmoitti antavansa tai antaneensa jo äänensä Pekalle :) Jei!
Myös uutisvuoksi saapui paikalle Haastattelemaan meitä 'perustaja' jäseniä ja sitten kuvaamaan koko poppoota :)
 Hieman jänskätti ! Nyt vain odotellaan tämänpäivän uutisvuoksea, jos sieltä löytyisimme :)!
Myös moni tuli Pekkaa haukkumaan ja huutelemaan että ei homoa pressaksi, kun eihän se ole pätevä tai mitään.. Huoh, hieman lapsellista käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Myös opettajamme näki meidät siellä, saa nähdä mitä maanantaina sanoo ;) Moni myös tuli kehumaan kuinka hienoa, että me nuoretkin osallistumme omalla tavallamme ja käskivät jatkamaan samaan malliin :)!
Pääsimme myös varmasti monen facebook seinälle yms. kun ohikulkijat nappailivat paljon kuvia.


Vas-Oik, Minä, Mirjami, Ella, Henna, Jenna ja Iina. Senja kuvasi C:

vas-oik Jenna, Minä; Ella, Mirjami, Senja ja Iina. Henna kuvasi(: olimme siis herkuutelemassa  välissä mäkkärissä :)

Jenna, Minä, Mirjami ja Senja

Mirjami, Senja ja minä :D
Ja sitten eräs nuori nainen tuli kertomaan että huomenna (tänään) olisi sellainen yleinen kampanjointi tyylinen päivä Haavistolle ja pyysi meitä sinne.
Tytöt menivät vielä tänään, mutta minä en päässyt. :( Koitan sieltä sitten laittaa myös tänne blogin puolelle kuvia, että te näkisitte :)



1 kommentti: